Heart Chat Bubble

Skämms..

Då jag fått en utskällning pga dåliga inlägg från min sida så måste jag förklara VARFÖR:

1. Min data är trasig så jag andvänder min mammas och hon måste ha den ibland så jag måste avbryta ibland.
2. får jag slut på ideér så lägger jag bara ut skräp inlägg tyvärr :/
3. Jag håller på med ett STORT projekt här som tar upp ca 60% av bloggningen.. Alltså 40% bloggning :/
4. Har spännt min tandställning irl idag (tisdag) så jag är sur, irriterad och det ömmar extremt i munnen. Så det stör min bloggning.


Nu vet ni VARFÖR jag inte bloggar så bra eller mycket, lovar att till nästa vecka är allt dom vanligt. Till och med tills på lördag-söndag tror jag.


Kram kram Sandy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback