Heart Chat Bubble

Shopping!

Köpte tre månaders starrider idag så det firade vi med shopping! Sjukt inspirerad på det här med färg nu så det fick bli något med färg. Hittade inga bra kombinationer men bestämde mig tillslut för gul och någon mer färg.
Hade just gjort ett påskuppdrag och fick den gula sadeln så köpte det gula tränset i sgb till den.
Letade runt överallt. Rött hade det blivit för likt hon Emmas som jag skrev om på "Coola outfits", blå fanns för många olika nyanser m.m.
 
Letade runt i hela jorvik efter något passande och hittade ett lila linne, det fick det bli. Visste inte om jag skulle hitta något som passade till det men efter en massa letande hittae jag det perfekta schabraket. Köpte en lila hjälm till, sedan en gul mössa till och sedan ett par blå/lila skor som inte passade så jättebra men det fick duga. Har sprungit runt o letat lite lila benlindor men hittar inget för tillfället. Nyansen på linnet och modellen tycker jag är urcool och för bara fem sc fanns det inget att förlora. 
 
Helt klart nöjd och gillar fakitskt kombinationen lila o gul!
Hittade inga ridbyxor som passade så det fick bli svarta som jg redan hade, funkar! Allt det där för 152 sc om jag inte minns fel. 
Det var mössan och schabraket som var det dyra, annars var allt budget priser. 
 
Tränset: Silvergladebyn
Skorna: Vingården
Schabraket: Firgrove
Mössan: Moorland
Hjälmen: Valedale
Linnet: Vingården
 
Letar nu efter lila benlindor och om någon vet vart det finns kommentera gärna! 
 
Glooris

Kommentarer
Postat av: RedCandy

Det där vart riktigt snyggt! =D

Svar: Tack så mycket! :D
Glooris
jorvikshop.blogg.se

2013-05-18 @ 13:32:07
URL: http://silverknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback