Heart Chat Bubble

Meddelar

Ni som läste mitt förra inlägg kanske undrar om jag slutar här, fick några mail om det iaf, svar = ett blankt NEJ. Jag stannar här tills Glors slutar och om hon inte slutar så hänger jag också kvar!


Okej, tillbaka till saken. Frostdancer mår sådär, bättre än förut i veckan/helgen, veterinären har kollat på honom och allt är just nu stabilt, han blir bättre sakta men säkert. Han är ju inte ung som en trollslända längre!

Alltså, läget är stabils, han motioneras varje dag minst en Tim, först värma upp, skänkelvikningar, mjukgörande och annat nyttigt i ca 15-20 min, sen ett kort ridpass, bara dressyr än så länge. Sen skritta av på nån stig i skogen eller grusväg.



Opal har jag ställt av nu, ganska börja sättas igång i början på nästa vecka. Satsar på en lvl 15 innan månaden är slut, en och en halv vecka på mig, det ska nog gå. Han har bra grund kondition så den ska inte vara nåt problem att få igång igen.
Använder bloggen till lite roll-bloggning, klubben och outfits. Hoppas det är roligt att läsa lite av mitt dramatiska rollspel, haha!


Kram kram Sandy! Håll tummarna för att frostdancer blir frisk! (Ni får en jättefin bild på Glors och ice! Sjukt fina tillsammans )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback