Heart Chat Bubble

Icedancer

Nu ska ni få höra lite om min lilla ponny, Icedancer. Icedancer är en 7 årig valack som verkligen älskar att tävla. Han är en d-ponny som vet vad han tycker. Det är inte ofta han litar på folk men de han litar på ligger honom nära. Han är ett jordiskt fullblod men humör som en shettis ibland ;) Vi kommer aldrig slåss om pallplatser eller tider utan vi tävlar för att vi tycker det är kul. Ice och jag brukar vara ute och lunka i skogen och ofta jobbar vi ute i skogen förhand. Horsemanship är något jag brinner för och han är grundutbildad i det. 
 
Har just nu har jag bara en häst och eftersom jag inte känner behov av någon mer häst kommer jag inte köpa en till sålänge det inte kommer en riktigt fin och Ice e fullevlad.
 
Den här sommaren ska vi träna, bada, hoppa små tävlingar, mysa och bara ha det allmänt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback