Heart Chat Bubble

Fett nere..

Hej alla som läser det här. Jag är på sjukt dåligt humör.. Eller jag är snarare ledsen, varför? Jo för jag har sålt emerald, eller gangster som jag kallade honom. Kände att jag inte hade råd/tid att ha kvar honom.. Dock nu efteråt ångrar jag mig.. Som fan på ren svenska :( ångrar det, han var så sjukt vacker och ville alltid göra sitt bästa. Suck.. Kommer inte skriva nåt förens imorgon kväll, dels för att jag ska rida irl och jag behöver vila upp mig lite.
Kommer fortfarande vara aktiv på ss och i klubb chatten men inte på bloggen.





Kommer tillbringa hela den här veckan med frostdancer, min första häst i ss. Hans rygg är dålig och klarar inte tävlingarna jag vill tävla, bobcats ridnas är typ det enda han klara sen får man leda hem honom för han orkar inte med mig på ryggen.. Usch, gråter nästan nu, alltså irl. Men jag har kvar opalking, mitt nya stjärnskott jag ska ta itu med och tävla. Frostdancer och jag ska dock rädda Justin tillsammans, då frost vet vad Justin kan eller kommer utsättas för. Hoppas ni förstår varför jag är lite nere nu.

Min stålgrå frostdancer, älskar dig så det gör ont. Hoppas jag vinner en poster så jag kan visa dig hur jävla fin du är.. :'( nu gråter jag, Snälla bli frisk..


Kram Sandy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback