Heart Chat Bubble

DISS

Tänkte dissa en outfit jag såg när jag levlade en häst, spydde nästan... :P
Jag menar, rosa till den hästen? Visst är rosa
en fin färg och SS har mycket rosa kläder + utrustning, men snälla
ss spelare! Tänk på vad som passar hästen! :D
(dock skulle den vara SJUKLIGT snygg på en annan häst :D )
____________________________________________________________________________________________
 
 
Haha, gjorde en extremt ful outfit, hahahha. skrattade när jag pusslade ihop den! INGET STÄMMER, snälla, hörrni, blanda ALDRIG färger såhär xD
 
____________________________________________________________________________________________
 
 
Sen MÅSTE ja gju bara dissa en bild glors lagt till här som jag AVSKYR xD
 
 
hahaha! lila linne o neongrön hjälm...? naaaeee.
snyggt till andra gröna saker men snälla gloria xD haha ( vi har ganska grov humor
så ni vet, inget illa ment mot henne! )
 
 
____________________________________________________________________________________________
 
Sen så håller ja gmed gloria till 110% om att western sakerna är BLÄ.
Dock gillar jag en del av tränsen, chapsen ser ut som en gammal kosvans och hattarna, "bootsen", sadlarna och.. nej fula ord får man inte andvända.. xD dock gillar jag skortorna, tex den marinblåa och den vita "skortan".
haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allt för sandy, hoppas ingen tar illa upp i mina "dissar" då jag kan vara ganska "grov"  i dem.
 
KRAM KRAM SANDY PANDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback