Heart Chat Bubble

Sandy pandy

Hej!

Jo som ni märkt har jag tagit en paus, en LÅNG paus. Men nu ska det bli ändring på det.



Såhär kommer jag blogga:

Jag är helt GALEN i spännande roll inlägg och jag älskar att göra filmer, serier och annat som har med rollspel att göra, så jag hade tänkt att jag ska göra en berättelse här, om en tjej och hennes första häst. Har tänkt att köpa en ny häst när jag får pengar till det, sen spara ett tag och komma på vart karaktären ska bo, vad hon ska heta, vad som ska hända och annat viktigt, jag ska inte göra en film då mitt film program strular när det gäller ss filmer och så tar det mycket beger tid + minne på min dator med alla filmer och bilder som ska göras, så det kommer bli ett inlägg helst varje dag, men det blir troligtvis varannan så ni får längta lite ;) det kommer komma mycket bilder i inläggen så dem kanske ser lite längre ut än vad dem egentligen är. Hoppas ni gillat idén!





Och jag kommer inte hissa och dissa eller annat på samma sätt som glors, jag kommer hissa och dissa kläder från irl ridshopar, som My one, hööks osv :) även till hästarna! Alltså rediskera bilderna! Sen så kommer jag även rita egna kläder och olika manfrisyrer till hästarna + en massa utrustning.






MEN, jag har inte det "drivet" som glors har med bloggen så jag kommer göra färre inlägg än henne per dag, men jag kommer göra VÄLGJORDA! Glors inlägg är också det ;)



Kram kram Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback