Heart Chat Bubble

Onsdagsuppdatering!

Jag hoppas på nya kläder, hästar eller fler uppdrag om justin. Alltså huvudberättelsen!
eftersom att jag är en islandshäst nörd irl så hoppas jag attdet kommer islandshästar som kan tölta, pass skulle också vara kul :D och att man kunde rida tölt i ALLA tempon och inte bara i typ kort, ökad tölt är maffigare!  ;)
 
 
 
och sen att det kommer nya modeller på träns, tex ett pullar eller aachen?
sen skulle det vara SÅÅ kul om man kunde köpa pannband till sina träns, asså löst, och att dem glittrade med typ swarowski eller liknande, kanske några pärlor eller nåt ;) sen så skulle det ju vara grymt om man kunde köpa stigbyglar i alla möjliga färger! silver, mässing, blåa, gula, röda och ALLA färger! 
 
 
o sen så vill jag att kära jorvik ska öppna, längtar såååå mycket att få komma ifrån hela silverglade ( som fastlandet vi är på nu heter) till jorvik. 
 
 
Sen vill jag kunna ha flätor i luggen och manen på våra fina frieser hästar, haha som tobbe larsson! xD nä men lite frisyrer till frieserhästarna skulle inte va så dumt.
 
 
sen har jag LÄNGE felat att man sak kunna skicka iväg sin häst för en hyfst billig summa SC så blir hästen tränad till den leveln man valt och så kommer den hem inom typ 4 tim eller nåt ;) alltså om man vill att hästen ska levlas med 5 levlar, alltså bli 5 levlar snabbare så tar det 5 tim eller liknande ;)
 
sen så skulle det ju vara coolt att kunna få föl ( köper för ) eller leda hästen ;)
 
skriv i kommentarerna vad NI vill ha på onsdagsuppdateringen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback