Heart Chat Bubble

Nu är det bestämt!

Det blev jag och en frieser till slut! lite info om honom:
 
Namn: FireDancer
Kön: Hingst
Andvändning: Hobbyridning, modell & championat tävlare.
Päls: Svart men lyser lite brun i solen. Mega lång man och svans, både man och svans är lockiga.
Tecken: inga
Ålder: Född 2008 ( 5 år )
Storlek: Frostdacer är 1,58 i mankhöjd så Fire är nog ca 1,65-175 ? (han ska slutmätasmätas snart)
 
 
 
Övrigt:
 
Medryttare: Gloria slowwater
Tränare: Gloria slowwater och Sandy slowwater
Ägare: Sandy slowwater
Säljare: Silverglades hästsportscenter / Baronessan
 
 
 
 
Fina bilder på honom! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
'
 
 
Min fina <3 Han kommer kallas fellson :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Silverwater

HELT kär i första bilden! <3

Svar: Haha, vad kul! :) du får andända den till nåt om du skriver att det är min häst + att jag är fotograf :)
jorvikshop.blogg.se

2013-06-12 @ 16:07:43
URL: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Matilda Silverwater

:D

2013-06-12 @ 20:32:29
URL: http://Silverwater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback