Heart Chat Bubble

Handskar-onödigt?

Jag antar att jag är den ända som tycker att handskarna är onödiga. Eller jag menar inte direkt att de inte borde finns utan att det är onödigt att det finns 38957283 olika stycken.
Jag tänker aldrig på handskarna. Visst kan det vara fint med en liten fin detalj att handskarna matchar men att ha flera olika känns lite överdrivet. Tänker aldrig på det och har bara ett par svart/gråa som jag har hela tiden. Visst kan det vara bra att ha ett par vita o ett par svarta men att överdriva känns bara onödigt.
 
Fast en sak som jag skulle älska skulle var om man kunde ta av handskarna. Bara händer, fint till sommaren o man vill inte direkt ha vantar till ett sommarlinne, right? 

Kommentarer
Postat av: Matilda Silverwater

Jag tycker däremot det finns för FÅ handskar att köpa men att man borde kunna ta av dem om man ville. :)

P.S. Besök gärna min blogg och kommentera! D.S. :D

2013-06-07 @ 21:04:46
URL: http://Silverwater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback