Heart Chat Bubble

Glors här med info

Ja, lite info från mig Glors nurå. Känner att det nt blivit så mkt info men här får ni lite smått. 
 
Inlägg
Som ni kanske förstått kommer det inlägg från mig klockan 12.30, 16.00, 19.00 o 22.00. Det för att det inte är så många som kikar in här under förmiddagen. Det här är då mitt som jag utgår från o Sandy får gärna kasta in ett inlägg när hon vill. 
 
Klubbisen
Klubben igång igen, ALLA e välkomna på våra aktiviteter bara man meddelanr mig elr Sandy först. Aktivtiteter kommer. Vill ni gå med i klubben breva mig elr sandy på starstable, tack.
 
Sandy
Sandy is back! :D Ja, som ni märk e hon tillbaka o vi får hoppas blogglusten e med henne. Hon kommer förmodligen kasta in inlägg då det passar mellan mina inlägg så när hon fixar inlägg o jag fixar inlägg, blir det fler inlägg! 
 
Länkbyte?
Länkbyte? Släng iväg en kommenatr så tidsinställer jag en länk till er blogg o lite vad jag tycker om den. Bara du gör detsamma!
 
Namnskyltar kommer till mig o Sandy o när jag Glors har ordentligt med tid kommer en ny header då den andra är lite tråkig. 
Tack för mig, grattis om ngn orkade läsa. :D Guldstjärna till den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback